Mycket musik och bra avkoppling

Har spenderat nästan hela dagen i Väse idag. Först i kyrkan där jag hade förmånen att få stå för musiken tillsammans med Arvid. Var lite rädd att förkylningen jag känt av skulle ta sig lagom till helgen, men lite lugn och ro tillsammans med några Ipren styrde bort kliandet i halsen och idag kände jag inget alls! Tror att vi fick till det rätt bra med låtarna också. Efter gudstjänsten repade vi med kören. Mycket musik - precis som det ska va när det är som bäst ;)
 
En kort visit för fika på Väse Rasta (där vi för övrigt fick trevligt sällskap) och sen åkte vi till Väse Sporthall för att kolla innebandymatch. IFK Heden spöade Arvika rejält. 10-1 blev slutresultatet och jag kan tänka mig att det var lååååångt hem till Arvika idag.
 
Väl hemma tog jag ett par pysseltimmar. Några nya tändsticksaskar och lyktor. Är helt inne i detta pysslande just nu. Väldigt bra avkoppling att få sätta sig med en ljudbok eller Spotify i öronen och skapa något!
 
      
 
      
 
Nu ska jag sätta in några frostade lyktor i ugnen och sen ska jag försöka städa undan lite. Köket ser ut som ett krig mellan frostlack, färg och papper (ingen av dem verkar ha demokratiska tankar). Längtar tills jag kan flytta in i förrådet med mina pysselgrejer.


Kommentarer
Jennie

Jättefina lyktor!! Du är såå duktig :-)

2013-01-20 @ 20:54:16
URL: http://www.flowie82.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0