Ny beställning

Idag fick jag en ny beställning på stora tändsticksaskar från Det Enkla Vackra eftersom dom sålt slut där. Så kul!!!
Gjorde några nya med samma tema. Lite annorlunda blev dom dock, eftersom jag inte vill att det ska finnas för många som är lika. Det är ju det som är grejen med handgjordt - man ska ha något som är lite unikt.
 
 
    
Delar av leveransen till Det Enkla Vackra
 
Nu kan jag dessutom stämla dom med min egen TinyCat-stämpel som äntligen har kommit!
 

Mitt eget "märke"
 
Julkorten är dessutom klara (i sista stund som vanligt) och ska nu bara skrivas och skickas. Det gör vi ikväll i sällskap med lite Grythyttans Glögg och pepparkakor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0