Nere

Ja, nu blev det långt mellan inläggen här... Har en liten downperiod och den slog lite extra hårt för det var längesen jag var så nere, men livet kan inte alltid va spikrakt och på topp. Ibland kommer motgångarna i flock och då behöver dom inte alltid va så stora för att slå ner en. Det lossnar nog snart! Ska i alla fall till kiropraktorn imorgon för att få lite ordning på nacke/rygg. Allt blir säkert bättre om det värsta ontet släpper. Tyvärr blir det inte min vanliga kiropraktor som jag helst går till för han hade inga tider, men kände att jag inte kunde vänta så det fick bli hans kollega. Rösten (som varit borta ett tag) är också på väg tillbaka så smått. Det ordnar sig alltid (åtminstone i Värmland).

"Ingen kan va nere med en ballong!"  - Nalle Puh
 

Har hällt i mig kaffe på jobbet idag för att orka va lite produktiv. Haft "inre tjänst" och en del att göra. Kul när det är lite påställt :) Märks att det är rallyhelg på gång också - haft flera elever som taggar för att ge sig ut i skogen i helgen! Det brukar bli rätt skön stämning i stan också! Lyckades faktiskt vinna ett rallypass i en tävling, men känner mig inte tillräckligt sugen för att småförkyld stå i skogen flera dagar, så en kompis fick ta över det. Hoppas han får trevligt :)
 
Tänkte boosta mig med lite energi och köpa kosttillskott. Var lite inne på flashiga Berocca, men hittade istället en variant från Friggs som innehåller exakt (EXAKT) samma vitaminer och mineraler som Berocca och kostade hälften. Lätt val. Okej, då - ingen koffein (guarana) i Friggs, men det är vitaminerna jag vill åt.
 

Nu blir jag pigg...
 
Nu ser jag verkligen fram emot helg! Blir kalas för syskonbarnen på lördag. Kevin har hunnit bli 10 år och Emelie fyller 2 år. Tänk va fort det går. Minns det som igår när syrran talade om att hon var gravid med Kevin och hur glad jag blev! Visste redan då att min syster skulle bli en fantastisk mamma :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0