Dylan, Wiehe och LeMarc

En trevlig helg lider mot sitt slut. Började den med att åka ut till pappa på fredagen. Mysigt fika och snack! Såg till att han blev en rulle taggtråd fattigare också. Min kollega Annelie har stora planer med den ;) Fortsatte till kyrkan för att repa med Arvid inför den 20:e januari då vi ska lira ihop. Dylan, Wiehe och LeMarc verkar bli några av tolkningarna. Blandat som vanligt. Fast LeMarc är väl knappast någon överraskning längre - honom lyckas vi alltid låna något av :) Efteråt var det "planeringsmöte" inför församlingens årsmöte. 
 
Gjorde ett nerslag hos Ljuva Änglar (som ligger farligt nära jobbet) i veckan och köpte på mig lite större stämpelbokstäver (ca 4-5 cm höga). Har lite nya hantverksplaner på gång som kräver lite större och tydligare bokstäver än dom jag har. Får återkomma till det när jag vet om det funkar ;)
 

Lite större
 
Spenderade en del av lördagen med pyssel medans sambon var på hockey med en kompis. Sen möttes vi upp på stan och åt middag med kompisar på Frost. Mycket god mat där och med så trevligt sällskap gick tiden lite för fort.
 
Idag har vi plockat bort julen och listat ut hur den nya tvättmaskinen funkar (till slut...). Nu ser jag fram emot "En pilgrims färd" på SVT som bygger på Leif GW Perssons trilogi "Välfärdsstatens fall". GW är en av mina favoritförfattare.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0