Du borde gå och prata med nån

Oj, vilken vecka... Kände mig hängig i tisdags och tog några timmar komp för att gå hem och sova (för att kunna jobba resten av veckan). Sambon var redan krasslig och hemma från jobbet. Tyckte att jag borde fixa att jobba och slippa krångla till det och gick till jobbet på onsdagen som vanligt, men det var nog egentligen inte så smart. På torsdagen när jag kom hem från jobbet hade jag rejält med feber, så det var bara att krypa ner under täcket. Med andra ord så har det inte blivit så många knop denna helg. Nu äntligen börjar kroppen hämta sig lite. Febern är borta och det känns som att det är på rätt spår. Hoppas nu bara på att slippa bakslag!
 
Innan bacillerna tog över hann syrran och jag åka till Sunne på måndagskvällen och kolla på det första publikrepet av "Strömstedt & Freud" (Du borde gå och prata med nån) med Niklas Strömstedt och Per Naroskin på Selma. Skulle ha gått med sambon, men han var för krasslig. Kul att syrran kunde följa med istället - alltid roligt att få göra nåt, bara vi :)
Publikrep är alltid kul dessutom, för man vet aldrig vad som händer. Vi hade riktigt bra platser och satt precis bakom Sissela Kyle, som regisserat showen. Showen var otroligt bra - både tänkvärd och rolig. Bra musik och musiker och, framför allt, fantastiska arrangemang på "gamla" låtar. Mycket tight redan på första publikrep (Sissela var med och petade lite vid nåt tillfälle, bara), så premiären måste ha varit prefekt! Gå och se om ni får möjlighet! 
 
     
Du borde gå och prata med nån...
 
Nu sitter jag med P3 Dokumentär i lurarna (tack Maria för tipset!) och ska trixa med kyrkans hemsida lite. Inga stora förändringar, för det finns det nog inte energi till, men lite uppdateringar och småfix. Utanför skiner solen och egenligen borde man va ute...
 
Ja, just det ja - i sommar flyttar vi! Till en lite större lägenhet och lite närmare stan :) Ska bli så kul och jag längtar redan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0