Vilan och lugnet

Då var arbetsveckan slut för min del! Känner att jag gjort helt rätt i att ta ledigt torsdagar i november - behöver verkligen vilan och lugnet. Dessutom har jag hunnit pyssla en massa och det är verkligen en bra avkoppling (när man har tid till det...).
 
Började "helgen" med att knalla över till syrran på kaffe och systerprat. Vi blev både sugna på att göra något av vår "pysslighet". Tänk va skoj om vi lyckades hitta på någon gemensamt i framtiden!
 
Försöker vänja mig vid mina glasögon också. Har skaffat "dataglasögon" för att slippa bli trött i ögonen när jag spenderar hela dagar framför datorn. Känns ovant och jag tycker jag ser ut som en mupp, men det ger sig säkert. Det är ju bara vid datorn jag behöver dom, så jag får väl vänja mig ;)
 
Ska ta tag i dammråttorna här hemma nu. Dom startar snart tredje världskriget...
 
 
 


Kommentarer
Jennie

Så kul att du är tillbaka :-)
Tack för fikabesöket med trevligt systerprat. Kanske kan bli nåt spännande projekt i framtiden :-)

2012-11-15 @ 20:01:38
URL: http://www.flowie82.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0