Live Happy

Äntligen fick mamma, syrran och jag ihop en dag vi kunde ses alla tre! Igår gjorde vi stan tillsammans för första gången på väldigt länge. Åt god lunch på "Mat & Muffins" och gjorde lite fynd. Lyckades få tag i ett par Levis jeans i min favvomodell till halva priset. För långa dock (36 tum och jag har normalt 32, alltså flera mil för långa), men JC syr ju upp. Jag är lite petig när det kommer till jeans och hur dom sitter. Är det nåt plagg jag kan tänka mig att lägga lite slantar på så är det jeans. Gött när man får tag i perfekta på rea, dock! Köpte små söta stenar till min ljusbricka på Boulevard också.
 
      
Live Happy...
 
Idag har jag återigen varit på stan. Dels för att lämna in jeansen på uppsyning (ord?), men framför allt för att fika med min vän Elin. Vi åt världens godaste kladdkaka på Mat & Muffins (stammis där snart). Alltid mysigt att träffa Elin :)
 
Ikväll väntar trevligt häng med grannarna. Lite mat, lite sällskapsspel, lite skitsnack. Lördagskväll i norra förorten.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0