Chilli

Då var det allvar igen då - tillbaka på jobbet... Blir mjukstart, dock. Två dagar sen är det helg igen :)
 
Nyårsafton firade vi hemma i liten skala med goda vänner. Åt och drack gott, såg hela Karlstads fyrverkerier från balkongen, sabrerade mousserande vin med tårtspade och lyssnade sönder Spotify.
 
 
Idag kom det paket från Netonnet! Äntligen kom köksmaskinen jag klickat hem (julklapp från mamma, bland annat). En röd och fin OBH Nordica Hercules chilli. Den är så fin! Ska bli skoj att prova den. Funderade först på att köpa en bakmaskin, men efter att ha pratat med min kloka mamma så bestämde jag mig för att överge den idén. Jag är ju ingen bagare av stora mått, direkt, men nu kanske det åtminstone kan bli lite mer hembakat matbröd. 
 
Snyggast i köket
 
Tillsammans med köksmaskinen kom också ett par vita fina lurar med platt sladd till min lur. Inget mer sladdtrassel! Nu väntar vi bara på tvättmaskinen från Eliganten som är lite slöare på leverans är netonnet... Vår gamla mötte nästan upp en i hallen när den centrifugerade, så den nya är mycket välkommen. När den kommer.
 
Bra ljud, inget trassel
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0