Mer inspiration och 90-tal

Igår var jag ute till Marith som har  Lilla Lagunen i Skattkärr! Jättekul möte som gav mer inspiration och idéer. Nu kommer mina jultändsticksaskar och ljuslyktor finnas att köpa i presentshopen där :) Har fått massor av positiv respons på lyktorna de sista dagarna. Fantastiskt kul att folk gillar det jag gör! 
 
 
Efter eftermiddagsfika hos grannarna åkte vi till Kristinehamn och lyssnade på BluesTrap. Riktigt vass musik med fantastiska musiker. Man blir riktigt spelsugen, så nu sitter jag med spotify i öronen och letar nya låtar... Funderar på att plocka upp några bortglömda 90-talslåtar. 
 
Snart mer pyssel i Väse med Elin och Maja. Dags att börja med julkorten. 


Kommentarer
Jennie

Va kul att du fått höra så mycket positivt. Dom är jättefina så ja förstår verkligen varför :-)

Svar: Dina miniburkar är frostade och fixade och står på Lilla Lagunen :P
TinyCat

2012-11-18 @ 18:36:34
URL: http://www.flowie82.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0